onsdag 8 december 2010

Bilden av min verksamhet - lägesrapport

Jag ligger lite efter med Bilden av min verksamhet trots att jag för länge sen bestämt vad jag ska berätta om. Det som sinkat mig är att jag inte riktigt beslutat hur den ska presenteras. Nu är det dock bestämt. Jag har precis gjort och mejlat ut två enkäter jag gjort i Google docs, en till mina kolleger och en till alla treor på skolan. Det jag ska försöka på en bild av är hur datorn används i undervisningen på skolan.

Enkätsvaren tillsammans med fotografier från skolan ska utgöra min presentation. Jag kommer nog endast använda Powerpoint om jag lyckas få till bilderna på ett snyggt sätt. Annars blir det en Photo story, alternativt photostoryfilm i powerpointen.

Nu gäller det bara att få in tillräckligt med svar så jag kan börja göra presentationen! Det får bli några sena kvällar nästa vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar