fredag 17 december 2010

Jag återkommer!

Det har som vanligt varit två stärkande kursdagar, trots förkylning och feber. Jag är så glad att jag går den här kursen. Att jag fick visa min projekthemsida och hålla i Weebly-undervisningen var dessutom en riktig "ego-boost", något jag tyvärr ofta saknar i mitt vanliga jobb.

När jag fotograferade elever och kolleger till mitt bildspel sa jag att bilderna skulle användas i en redovining på min kurs, men jag frågade inte om de ville publiceras på nätet. Därför kan jag inte lägga ut bildspelet som det är. Jag ska göra lite ändringar så återkommer jag med bildspel och text någon gång framöver!

2 kommentarer:

  1. Ett bildspel som berörde och en statistik som var oerhört talande. Man blir verkligen brydd över hur skolor/skolledare tror att de kan hänga med i revolutionen i skolan (som Camilla nämnde) genom ett stort datorinköp.Du gjorde en enormt talande beskrivning av din situation och dina funderingar över hur det ska gå.
    Tack också för genomgången av weebly. Jag håller lite smått på med en hemsida åt min klass. Du gav mig många tips./ Anna-Lena Ekström

    SvaraRadera
  2. Håller med. Bra genomgång och bra webbsida!

    SvaraRadera