onsdag 12 januari 2011

Nya friska tag!

Det var kul att återse alla idag och kul att sätta tänderna i en ny uppgift. Jag är i gruppen som håller Google SketchUp och vi har många idéer och lösa trådar som behöver knytas ihop.

Det var också kul att höra lärarlyftarna redovisa idag. Tänk vilka resor de gjort! Vad kommer den här kursen att leda till för mig? Ganska mycket vet jag ju redan, men halva tiden har ju bara gått än så länge!

Tyvärr var jag tvungen att smita tidigare. Anledningen till det var att jag skulle till mitt jobb och berätta om min kurs på ett personalmöte. Tyvärr (igen) fick jag börja 16.28 när mötet slutade 16.30 så jag fick dra över mötestiden. Då brukar man ju bli mäkta impopulär, men det kändes som det gick bra ändå. Jag känner att jag tänker mer på berättandet nu och jag är nöjd med upplägget på föredraget (även om jag fick skära bort några saker jag tänkt ta upp). Tack Måns och Lars för att ni tjatar så mycket om det.

Jag har fortfarande inte presenterat "resultatet" av Bilden av min verksamhet. Det får jag ta tag i veckan när jag rensat jullovet ur kroppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar