torsdag 3 februari 2011

Tråkig torsdag

Jag är besviken på de här två dagarna som brukar vara roliga och produktiva. Istället har jag nån jobbig förkylning som gjort att jag inte orkat göra så mycket. Eftersom jag följer alla mina kursares bloggar ser jag i alla fall att de flesta jobbat på! Det är roligt, inspirerande och lite stressande att se!

Jag har i alla fall jobbat lite med vår programlektion om Google Sketchup. Det blir nog bra. Kommande uppgifter får jag fundera på senare. Kanske ett samtal med Lasse och Måns kan locka fram några idéer?

Och så hade jag bestämt träff med Lasse imorgon för att bolla lite i ideer om en it-pedagogtjänst, men nu stannar jag hemma i sängen istället. Det kanske var lika bra det för jag har inte orkat samla ihop mina tankar om det de här dagarna i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar