torsdag 18 november 2010

Mannen utan brunt

Gårdagen med filmning, redigering och göra filmaffisch var intensiv, lärorik och rolig! Jag var helt slut när jag kom hem - på ett positivt sätt.

Och det var jättekul att se alla filmer idag. Min grupps deckare om "en dag på jobbet" blev såklart en succé, liksom alla andras filmer! Resultatet, Mannen utan brunt, ser du här nedan. Vi använde Windows Live Movie Maker för att redigera vilket var väldigt enkelt. Jag lyckades dock inte spara projektfilen så att den gick att öppna i Movie Maker för XP. Någon som vet om det går?

Nu ska det bli skönt att till 100 procent koncentrera sig på "Bilden av min verksamhet". Ja förutom att jag ska göra en filmaffisch till Mannen utan brunt!

3 kommentarer:

  1. skicka gärna en kopia så även jag kan lägga upp mästerverket.

    SvaraRadera
  2. Filen är för stor för att skicka, men du kan få den på plats nästa vecka.

    SvaraRadera