onsdag 10 november 2010

Tankar om morgondagen

Jag är ganska nöjd med dagens arbete då jag lyckades göra en enkät, och dessutom med hjälp av ett nytt verktyg! Nu har jag suttit och funderat på nästa uppgift "Bilden av min verksamhet". Idén har jag klar för mig, men hur ska jag presentera den och vilka program behöver jag öva mer på? Dessutom har jag funderat på om jag behöver ta tag i min hemsida som bara innehåller en länk till den här bloggen och en flaxande fågel. Jag har ju också tänkt att mina elever ska starta bloggar och hemsidor för kommande projekt i december. Min chef vill också att jag ska berätta om den här kursen på nästa personalmöte i början av december. Hur ska jag göra det på ett bra sätt? Och så har nu min skolas nya portal sparkats igång, så den ska jag sätta mig in lite mer.

Jag tror att jag inte behöver sitta sysslolös imorgon. Javisst ja, jag har visst en del elevuppgifter att läsa också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar